قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد تخلف یک شرکت تولیدی محصولات چرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در مشهد و پلمب آن زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام‌عدالت مشخص شد؟ پرونده قاچاق یک میلیون و ۷۱۶ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای بر روی میز تعزیرات خراسان‌رضوی دامنه نوسان بورس محدود شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور آخرین تحولات بازار پس از وقوع حادثه هوایی یارانه معیشتی، امشب قابل برداشت است (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سال گذشته ۴۲۸۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان پرداخت شد یارانه نقدی اردیبهشت ۱۴۰۳ کی واریز می‌شود + جزئیات فعال کارگری: کارفرمایان برای تبدیل وضعیت شغلی کارگران همکاری کنند واکنش شخصیت‌های اقتصادی به شهادت رییس‌جمهور مصرف گاز در ایران ۶ برابر متوسط جهانی وضعیت پرشدگی سد‌های خراسان‌رضوی و کشور + جدول (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

لزوم بازنگری در سهم ۱۵ درصدی کل بخش کشاورزی از منابع بانکی کشور

  • کد خبر: ۱۲۱۷۲۴
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
لزوم بازنگری در سهم ۱۵ درصدی کل بخش کشاورزی از منابع بانکی کشور
رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه سهم کل بخش کشاورزی کشور از تسهیلات و منابع بانکی کشور ۱۵ درصد پیشنهاد شده است، گفت: اگر به مسائل و مشکلات اقتصادی در کشور توجه کنیم در حال حاضر مشکلی بزرگتر و معظی پیچیده‌تر از بحث آب وجود ندارد.

گروه اقتصاد|شهرآرانیوز، غلامحسین شافعی صبح امروز ۲۷ مرداد در نود و ششمین جلسه جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به اینکه کشور با معضل آب و خشکسالی رو به‌رو است، تخصیص این میزان برای بخش کشاورزی یک فاجعه است؛ بنابراین باید در زمینه سهم بخش کشاورزی و آب از منابع بانکی کشور مطالعه و بررسی همه جانبه صورت گیرد.
وی ادامه داد: شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان بر اساس ارزیابی‌های وزارت کشور و اتاق بازرگانی کشور موقعیت گذشته خود را به یمن برگزاری مستمر جلسات و حضور بی وقفه استاندار محترم بازیابی کرده و در درجه ممتاز کشوری قرار گرفته است.
وی با اشاره به سهم تعیین سهم بخش‌های مختلف از منابع بانکی کشور افزود: آنچه در دستور کار جلسه قرار گرفته است مساله سهم کل بخش کشاورزی از تسهیلات و منابع بانکی کشور است. سهم کل بخش کشاورزی کشور از تسهیلات و منابع بانکی کشور ۱۵ درصد پیشنهاد شده است، اگر به مسائل و مشکلات اقتصادی در کشور توجه کنیم در حال حاضر مشکلی بزرگتر و معظی پیچیده‌تر از مساله آب وجود ندارد.
رئیس اتاق بازرگانی ایران خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه کشور با معضل آب و خشکسالی روبه‌رو است، تخصیص این میزان برای کل بخش کشاورزی یک فاجعه است. با توجه به اینکه خراسان رضوی در مساله آب و مشکلات منابع آب در جایگاه ویژه‌ای قرار داشته و از جمله استان‌هایی است که در این زمینه با چالش رو به‌رو است، بنابراین باید در زمینه سهم بخش کشاورزی و آب از منابع بانکی کشور مطالعه و بررسی همه جانبه صورت گیرد و بانک مرکزی پیشنهادی را به شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی ارائه دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->